Jauh di mata, dekat di hati

Daisypath Friendship tickers

bujang terlajak

zaman mude remaja

me & u

Jemput Masuk

My Side Biz

My Side Biz
hanger tdg 28 lbg rm19 tmsuk pos ke smnnjg, sbh & srwk...to order send e-mail ke zuriani_1104@yahoo.com

naturactor foundation rm45 include postage

Followers


Shout to Me!!!

Life Traffic Feed

Wednesday 11 May 2011

SELAMAT ULANG TAHUN !!!

ASSALAMUALAIKUM...

Ni ape citer ni...Kawen pun tak lagi, duk nak celebrate ulang tahun plak dah..hehe
Sebenarnya harini bersamaan 12hb Mei 2011, genap la 4 tahun percintaan kami...
Tak sangka pejam celik, pejam celik dah 4 tahun rupanya kami bercintan cintun..
Tak sangka cinta kampus kekal sampai ke akhir ini.
Macam2 dugaan percintaan jarak jauh ni..halangan keluarga, masalah kewangan, hal2 yang kecik diperbesar2kan (aku la tu..haha), gaduh2 pastu baik balik, semua tu dah jadi asam garam  & lumrah dalam kehidupan bercinta (ayat x menahan..sorry, sy x jiwang, okeh..haha)

Orang kata, kalu ada jodoh tak ke mana kan
Tak kisah la sejauh mane pun dia duduk, seburuk mana pun dia, sebenci mana nye kita pada si dia, tapi kalu dah jodoh, bersatu juga akhirnya

Semoga perhubungan kita kekal sayang

Hingga ke jinjang pelamin (insyaallah)

Cepat2 la masuk meminang sebelum Datuk2, VVIP, Tengku2 datang meminang saya nanti..nanti susah plak saya nak menolaknye..haha





time zaman muda2 (2007 kalu x silap, sile betulkan saya kalu saya silap abg)




cinta membuatkan aku buta..haha




0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com